A Vox Tone Garage sorozat egyetlen tagjáról még nem esett szó Gitár Blogon, a V8 Distortion-ről. A széria többi tagjához hasonlatosan ő is a brit-amerika-japán koprodukciós fejlesztésű, Japánban készült, pedál, amit ugyancsak valami járművel kapcsolatos dologról, nevezetesen a V8 motorról nevezték el. Benne is van egy 12AX7-es elektroncső akárcsak a másik két Tone Garage torzítóban. Ehhez tartozik egy „standby-on” kapcsoló, mely aktiválása után kicsit várni kell - mielőtt a húrokba csapnánk - hogy a cső bemelegedjen. A V8 sem befolyásolja kellemetlenül a hangképet, hiszen true-bypass kapcsolású.
Az EQ-t tekintve ugyanaz az elrendezés mint a Straigh6-en és a Flat4 boost-on (hangerő, mély, magas és gain). A pedálok nevében szereplő számok tulajdonképpen a torzítás mértékére utalnak, növekvő sorrnedben, így értelem szerűen ez a legnagyobb szaturációt produkáló pedál a három közül, ez már egy valódi high-gain distortion. Mindazonáltal remekül használható overdrive-ként is, alacsonyabb gain-nel. Akár booster-ként is alkalmazható, ha nem high-gain pedálként használjuk. A Straight6-hez képest telítettebb szövetű a torzítás, inkább közép-magas és magas frekvenciában szól. Fényes fekete felületkezelést kapott, négy babakék „csirkefejes” potit és egy toggle kapcsolót. Ez utóbbival a középfrekvencián vághatunk, így agresszívebb hangot kapunk. Működtethető 9V-os táppal, vagy hat darab AA-s ceruzaelemmel. Nem csak metálosoknak! :)
Kommentek