Katt ide, ha tetszik a blog!

Olvasóink küldték

Kommentek

Címkék

1 (1) 100 (1) 11rack (1) 120 (1) 12au7 (1) 12ax7 (7) 1959hw (1) 1987xpw (1) 1992 (1) 1992lem (1) 2.4GHz (1) 2012 (1) 2015 (1) 2203 (1) 2204 (1) 2210 (1) 2266 (1) 2x12 (1) 39 (1) 50 (2) 50. (1) 737 (1) 800 (1) a38 (5) ableton (1) ábrahám zsolt (3) ac (2) ac15 (2) ac15h1tv (1) ac30 (11) ac4tv (2) ádám (3) afd (6) afd100 (7) afd 100 (1) aga70 (2) ajándék (4) ajánló (1) akusztikus (3) alapi (1) allen heath (6) alvarez (1) amp (2) amplug (8) anaheim (1) analóg (1) android (1) aphex (3) appetite (1) apple (1) at (1) attack (1) attenuátor (1) audio-technica (2) audio technica (26) audmax (1) audo technica (1) avalon (8) avid (3) backline (1) bálint (1) bare (1) bass (5) basscamp (1) basszusgitár (10) bb1000 (1) bbc (1) beatles (5) beck (1) bemutató (1) benkő lászló (1) berci (1) big bad wah (2) big daddy (1) bikini (3) bill (1) billy (1) birta (1) bjc (1) bla (1) blasius (1) blind myself metál (1) bluesbreaker (1) bluetooth (1) blue alnico (1) blust (1) bme (1) bnc (1) bognár zsolt (4) bogner (2) bőgő (1) bonamassa (2) boomboom (1) boost (2) booster (2) borlai (2) boss (1) both miki (8) both miklós (1) box (1) brian adams (1) brian ray (1) budapest music expo (1) bulvár (3) butik (1) b oldal (1) cab (2) cabinet (2) california (1) caswell (1) celestion (4) chappers (2) chewby (1) chris (1) chris george (6) clapton (1) class5 (3) clipon (1) coax (1) coldplay (1) combo (4) cornford (1) country (1) csányi zoli (1) cseh isty (1) cselló (2) csípetős (1) cső (1) csöves (14) csubakka (1) cubase (1) da5 (2) dando (1) dandó zoli (2) dave (1) dave larue (1) dave mustaine (3) david eden (1) david spann (1) delay (8) delaylab (1) delay lab (1) demo (9) desktop (1) destruciton (1) digidesign (1) digitális (4) digitech (1) díj (1) dimarzio (1) distortion (2) dokken (1) dokumentumfilm (1) dombóvári (1) dondó zoli (1) doug aldrich (4) dp004 (1) dr1 (1) dream theater (1) dsl (3) dsl1 (1) dsl100h (1) dsl15h (1) dual vintage overdrive (1) duna tv (1) dvo (1) eden (3) effekt (10) el84 (3) elektromos (1) eleven (1) eleven rack (2) elmebaj (3) emergenza (1) emuláció (1) EQ (1) eredményhírdetés (1) erősítő (22) eurosonic (1) eventide (6) évforduló (1) exciter (1) facebook (3) fej (2) fejhallgató (1) felicián (3) felvevő (5) fender (2) ferenczi görgy (1) fesztivál (1) fibenare (1) fireone (1) firewire (1) fonogram (1) for (1) fotó (2) fotópályázat (1) frankfurt musikmesse (2) freddy demarco (1) friedman (1) frontier (1) fülhallgató (2) funk (1) fuzz (2) g-lab (2) gajdacsi (6) ganxta (1) garry (1) garry bass (1) gary (1) gary moore (2) genelec (1) genfan (1) george (2) george harrison (1) gereben zita (1) gergő (2) gerőly matyi (1) gibson (1) gigskinz (2) gilbert (2) gitáerősítő (1) gitár (265) gitáreffekt (87) gitárerősítő (163) gitárhang (1) gitárhangoló (1) gitárkábel (1) gitárláda (1) gitármánia (18) gitármánia2010 (3) gitármánia tábor (8) gitárrendszer (1) gitárszóló (4) gitártok (1) gitárverseny (2) gitárverseny 2011 (1) gitár effekt (3) gitár lecke (1) gitár mikrofonozás (1) gitros (1) glab (37) google fordító (1) greenback (5) greg (1) gsc (2) gsc 4 (1) gt10 (1) gtr1 (1) guitar (3) guitarist magazine (1) guitar hero (2) guitar heros (1) gxt (2) gyakorlás (1) gyakorló (1) győri balázs (1) gyuri (1) half (1) hámori máté (1) handwired (1) hangáruház (1) hangerőszabályzó (1) hangfal (2) hangfesztivál (2) hangfoglalas (8) hangfoglalás (2) hangfoglalás 2010 (1) hangfoglaló (1) hangfoglaló hétfő (2) hangkártya (7) hangminta (3) hangolás (2) hangoló (19) hangolópedál (1) hangstúdió (7) hangsugárzó (1) hangszedő (1) hangszintár (1) hangszóró (3) hangtechnika (4) hard (1) harmonizer (1) háttér (1) haze (3) hazugmagazin (1) hdc77 (1) headphones (2) headset (1) heaven street 7 (4) hellókarácsony (2) hendrix (3) heritage (3) hétfő (1) hírek (1) hobo (1) homestudio (4) hordozható rögzítő (1) howe (1) hrutka (1) hrutka róbert (3) hs7 (5) húr (2) ice9 (3) icon (1) ilive digital (1) ingyenjegy (1) interjú (1) intim torna illegál (2) irány (1) irány london (1) iti (2) iwiw (2) jamvox (16) játék (2) jcm (3) jcm1 (3) jcm2000 (1) jcm800 (4) jcm900 (3) jcm 800 (1) jeff (1) jeff haley (1) jim (2) jimi (1) jim marshall (1) jmd1 (4) jmp (1) jmp1 (2) joe (1) joeri hommerson (1) joe satriani (3) john (1) john mayer (1) john petrucci (1) john scofield (2) journey (1) jtm1 (1) jtm45 (1) jubileum (2) jülek erik (1) jvm (16) jvm1 (1) kábel (2) kalifornia (1) kálló peti (1) kalmus (2) kántri (1) karácsony (1) karaoke (1) kartel (1) keith (1) kép (2) képernyőháttér (1) kerry (1) kerry king (1) keverő (2) kiállítás (2) kiss (1) klip (1) klipp (1) klub (3) knuckle (1) kombó (4) kompresszor (1) koncert (7) koncerthely (1) konténer (1) kontor tamás (2) koós lászló (1) korg (62) korg.hu zóna (1) korg metronóm (1) korg prosession (1) korg px5d (1) környezettudatos (1) környezetvédelem (1) kowalski (1) krisztián (1) kronos (2) küldték (1) kurzus (1) lacoustics (1) láda (2) ladánybene27 (1) lapát (1) lászló attila (1) le (2) lead (2) leak (1) LED (1) lee (2) lemez (1) lemmy (2) lennon (1) lifestyle (1) lil (1) limitált (2) lindám (1) live (3) liveformusic (1) london (1) loop (1) looper (1) loud (1) lovrek (1) lovrek krisztian (1) lovrek krisztián (2) lukács (4) lukács lászló (1) lukács peta (7) lynch (1) ma (1) machine mouse (1) madarász gábor (1) madi (2) Magna Cum Laude (1) mágnes (1) malmsteen (10) marcus (1) marshall (156) marshall.hu klub (1) marshall dsl (1) martin (1) martone (1) massive attack (1) Master Volume (1) máté péter (1) mayer (1) MCL (1) megadeth (1) megya (1) megyaszai istván (1) mesa boogie (1) messe (1) metál (1) metronóm (3) mg (2) mg101fx (1) mg2fx (1) mg4 (2) mg4; (1) mhz40c (1) micro cube (1) midas (1) middle (1) midi (6) miki (1) mikrofon (2) mikulás (1) milan (2) miller (1) minor (1) mipa (1) moddolt (1) modellezés (4) modern (2) modfactor (4) moore (1) more (1) motörhead (1) mozi (1) mr2 (1) mr2 szimfonik (1) mr big (1) mr silent (1) mtv (1) multi (1) multieffekt (7) musikmesse (3) mutatom a cuccom (1) mx (1) nagy (1) nagy ádám (11) nagy dám (1) nagy máté (3) namm (22) namm2012 (2) namm 2011 (1) napelem (1) napra (3) natal (1) neal (1) neal morse (1) night (1) nighttrain (1) night train (11) notv (1) nuvibe (1) nyeremény (2) octa fuzz (1) of (1) olivér (1) orosz (1) ot (1) overdrive (4) pa3x (1) padlóeffekt (1) pandora (7) paul (2) paul gilbert (1) paul mccartney (1) pb1 (1) pc (1) pecsa (1) pedál (6) pedálboard (1) pedalboard (1) peta (7) petalukacs (2) petrucci (1) pickup (2) piezo (1) pilichowski (1) pitchblack (7) pitchblack (1) pitchclip (1) pitchhawk (1) pitchjack (1) plexi (1) plug-in (1) poison (1) póka (1) póka egon (1) polak (2) póló (2) poly (3) polytune (2) practice (1) prince (1) pro (1) próbahely (1) próbaterem (2) próbazóna (1) px4d (1) px5d (2) queen (1) rack (2) rackajam (1) rádió (2) rádiómánia (1) rádiománia (1) randy (2) reamp (1) reissue (1) remo (1) rems (1) rendszervezérlő (1) retro (1) reverb (1) rhodes (1) richie kotzen (4) rider (1) rig (1) rimpitch (1) ritenour (1) roadready (2) rob (2) róbert (1) robi (1) rob allan (1) rob math (1) rock (2) roland (1) rovat (2) roy&ádám (6) rudess (1) s.i.r. (1) sallai tibor (3) sándor (1) sánor (1) santiago (1) santiago alvarez (1) satch (1) satchurator (11) satriani (9) scc55 (1) sceletor (1) schon (1) scott henderson (1) sd1 (1) sdc33 (1) sdc55 (1) se (1) set (1) sevendust (1) sheehan (1) shred (2) signature (2) sl5c (1) slash (12) slayer (1) sledgehammer (1) sm (1) smooth delay (1) smproaudio (4) softube (1) sony ericcson (1) sorsolás (1) ssc33 (2) st (1) stack (2) stageshop (2) stanmore (1) steve (1) steve lukather (1) steve vai (1) stock (1) stomp (1) stompware (2) stúdió (3) superbass (1) super bass (1) Super Lead (1) super lead (1) system 10 (2) szabó (2) szabó karesz (1) szabó sándor (1) Szabó Tibi (1) szapi (1) szappanos (2) szappanos györgy (2) szappanos gyuri (1) szavazás (4) szétszedtem (1) szignó (1) szobagitár (2) szoftver (1) tábor (2) találkozó (1) tápelosztó (1) tascam (10) tátrai (1) tc electronic (1) tehetségkutató (4) telecaster (1) temesi (1) temesi berci (2) test (2) teszt (8) tetris (1) thanks (1) thanks jimi (1) the idoru (1) the twist (1) tibusz (1) tim (1) timefactor (2) timemachine (4) tirana rockers (2) tok (2) tommy emanuel (1) tonebug (1) tonelab (10) tonelabex (1) tonelab ex (2) tonelab st (4) tone garage (5) tony bruno (1) történelem (1) train (1) treble (1) tréner (2) trevis (1) trike (1) trike fuzz (1) true-bypass (2) true bypass (2) tube (1) tuner (4) tustin (1) tv (1) twin (1) t rex (1) u5 (1) új (1) urban (1) usa (4) usb (1) v30 (1) vai (1) valvetronix (6) vámos (1) vámos zsolt (15) vendégposzt (1) venue (1) verók andris (12) verseny (3) vezérlés (2) vezetéknélküli (1) vickie (1) victor wooten (2) videó (2) video (47) vintage (6) vintage modern (2) virage (5) virághalmy (1) vmachine (1) vox (134) vox ac30 (1) vox tonelab le (3) vst (1) vt (3) W (1) wah (8) wan2 (1) warwick (1) weller (1) wembley (1) whitesnake (3) world (1) wylde (2) xperia (1) years (1) yjm100 (6) youtube (6) z (1) zagar (1) zakk (2) zalán (1) zed (1) zene (2) zoli (1) zsolti (1) Címkefelhő

Mutasd magad és nyerj egy JamVOX-ot! (jelentkezési határidő letelt) - Szavazás feljebb:)

BloggerZ 2009.08.05. 21:29

Kedves Gitáros Barátaink!

Elérkezett a nagy pillanat, kezdetét veszi a júliusi Rockinform és Hangfoglalás magazinokban meghírdetett VOX JamVOX nyereményjáték jelentkezőinek bemutatása.

A regisztrációs és bemutatkozó levél beküldésének utolsó határideje: 

2009. augusztus 15.-ke, éjfél.

A szavazás augusztus 17. 12:00-kor indult és augusztus 21. 12:00-kor ér véget.

A szavazás állása a publikus szavazat számláló alapján folyamatosan figyelemmel követhető, így rögtön a szavazás lezárása után láthatóvá válik a győztes személye. (Figyelem naponta csak egy szavazatot tudtok leadni egy számítógépről!)

A verseny hivatalos hírdetése letölthető innen. A bemutatkozó leveleket és a jelölt videó linkjét a jamvox@korgzona.hu e-mail címre várjuk.

Regisztrálj és mutasd meg magad a világnak, a publikus bemutatkozás lehetőségén túl, a győztes egy VOX JamVOX házi gitár-stúdió/gyakorló-eszköz tulajdonosává is válik.

A regisztrált jelentkezők az versenyben elért eredményüktől függetlenül, meghívást nyernek az október első hétvégéjén megrendezésre kerülő IV. HANGFOGLALÁS Zenei Kiállítás és Szemle JamVOX Guitaraoke szigetére, ahol a kiállítás látogatói előtt élőben is eljátszhatják az általuk beküldött nótát!

Ne halogasd tovább, küldd el TE is a videódat, hogy része lehess a 2009-es év egyik legizgalmasabb gitáros közösségi kezdeményezésének!

Ismerjük meg az "első fecskéket":

I. Lovrek Krisztián -Budapest

Hello!

Ezúton jelentkeznék a Rockinform-ban közzétett online gitár versenyre.
A videóm, amivel nevezni szeretnék egy saját dalom szólója a most íródó lemezemről.

Néhány szó magamról:
Lovrek Krisztián vagyok, az Illusion zenekar énekes/gitárosa, Komlón születtem, 3 éve a fővárosban élek. Anno Daczi Zsolt bíztatására költöztem fel a fővárosba, az elmúlt időszakban többek közt külföldet is megjártam zenészként. Megfelelő zenésztársak híján évekig szobagitárosként csiszoltam a tudásom; a YouTube-on épp a napokban léptem át a bűvös 1 milliós nézettségi határt.
Jelenleg épp az első lemez(em) dalait írom, és demózom, ami nem instrumentális gitárhősködés lesz, hanem egy súlyos riffekre épülő, személyes, komoly, szövegekkel, és természetesen nagy ívű gitárszólókkal megspékelt metal album, vmi olyasmi, amit már 15 éve szeretnék hallani valaki mástól, de ezidáig nem jött össze.
Így hát nemrégiben úgy döntöttem, hogy nem várok tovább, és ha egyedül, akkor egyedül, de befejezem azt a munkát, amit immáron több, 7 éve kezdtem el, és elkészítek egy kompromisszum nélküli igazán ütős lemezt.

Üdvözlettel:

Lovrek Krisztián

www.lovrekkrisztian.com
www.youtube.com/sceletor

  

II. Dombóvári Gergely - Szlovákia

Sziasztok.

Dombóvári Gergely vagyok Szlovákiából,28 éves.13 éves korom óta
gitározom,autodidakta módon tanulok.Több zenekarban zenéltem már, többnyire saját dalokat adtunk elö. Remélem nem gond az, hogy Szlovákiából vagyok és a versenyben én is részt vehetek. ( Jó gitárosoknak minden el van nézve!:) - a szerk.)

A YouTube-on vannak fent videóim remélem elnyeri az emberek tetszését.

 

Üdv.:Dombóvári Gergely

 

III. Mezei Mihály - Budapest

"Sziasztok! Mezei Mihály vagyok, és a Jamvoxért folyó küzdelembe
szeretnék beszállni az alábbi videóval. Legelőször is szeretnék
köszönetet mondani a kíséret feljátszásáért barátaimnak, Tamási
Zolinak (dob) és Zboray Mikinek (basszusgitár)!
Röviden rólam:
22 éves vagyok, Budapesten élek, és ha épp nem nyár van, akkor a
műegyetemen tanulok villamost mérni. Tíz
éve vettem először a kezembe gitárt, az ízlésem közben eléggé
változott, a sárkánymetáltól eljutottam Richard Bonáig, de a legtöbb
kedvencem a  hard rock/AOR, a slide/delta blues és a funky világából
való. Játszani inkább funky-s, slide blues-os dolgokat tudok jobban,
de ez a hard rock szóló már régóta kikívánkozott belőlem (és a
felvétel közben újra meg újra rá kellett döbbennem, hogy milyen fontos
(lenne) a játéktechnikai felkészültség, hogy az jöjjön a hangszóróból
is, ami fejben már megvan:P)
Pár nagy gitáros példaképem a teljesség igénye nélkül: Steve Lukather,
Richie Sambora, Steve Stevens, Kee
Marcello, Joe Bonamassa, Eric Sardinas, Zakk Wylde, George Lynch, Mick
Mars, SRV, Angus Young"
 

 

 IV. Csák Péter -

Sziasztok!

4 éve kezdtem el komolyabban gitározni, azóta szinte minden szabadidőm ebbe fektetem! Elsősorban súlyosabb,gyorsabb tempójú zenéket kedvelek, de szívesen elmélyülök más műfajokban is, fémzenén belül! Igyekszem a zenéimet technikásra és érdekesre csinálni:)

Itt a vidi!

 

V. Szabó Dániel - :

Kedves Korgzona & Gitar.blog Csapat!
Szabó Dániel vagyok, a Mind's Mirrors projekt alapítója, dalszerzője és
gitárosa, és 10 éve fogtam először hangszert a kezembe. Kezdetben 4 évig
klasszikusgitár-tanulmányokat folytattam Békéscsabán Varga Zsolt (a legendás
Szendrey-Karper László utolsó végzett tanítványainak egyike Szekeres Tamás
mellett) tanítványaként, majd 2003 őszétől 2007 nyaráig Szekeres Tamás
gitáriskolájában ismerkedtem az elektromos gitározás rejtelmeivel. Zenekarom
egy elismert külföldi zenészeket is felsorakoztató progresszív ízű riffelős
power metal alakulat, 3 számos bemutatkozó/kiadókereső anyagunk ez év őszén lát napvilágot, a készülő anyagokba a
www.myspace.com/mindsmirrorsproject címen lehet belehallgatni. Én rendhagyó módon egy másik versenyben már szerepelt szólómat szeretném nevezni, amit a verseny eredményhirdetése után saját zenei környezetben felhasználtam némi átalakítással.

Üdvözlettel:

Szabó Dániel
 

 

VI. Huszár Gergő - Pécs: 

Hello!

Huszár Gergely vagyok, 1991. 07. 18-án születtem Pécsett, a Koch Valéria
Gimnázium tanulója vagyok.
13 évesen kezdtem gitározni. A video, amit beküldök, az egyik saját számom
szólója.

 

VII. Erdősy László - :

Lacika vagyok, 18 éves.
4 éve kenem a fát, kedvencek slash, stevie ray,angus young...

 

VIII. Németh László - Pécel

Hello

33 éves péceli gitáros vagyok, egy saját számom szólórészletét tettem fel,
sajnos csak "remek" telefon-minőségben.

 

IX. Petró Tamás - Szeged

Petró Tamás vagyok Szegedről. 28 éves vagyok, kb 20 éve gitározom. 7
évig tanultam klasszikus gitáron, aztán váltottam elektromos gitárra.
Kb 10 éve fedeztem fel magamnak az instrumentális előadókat, azóta is
főleg ebben a stílusban mozgok. Az otthoni gyakorlás mellett Szekeres
Tamás gitáriskolájában koptattam a gitársámlit. Jelenleg a szegedi
Artwork zenekarban játszom, ahol a saját dalok mellett főként Joe
Satriani szerzeményeit játszuk, ill. néhány Eric Johnson és Rush
nótát.

A beküldött videóm egy Eric Johnson dal, néhány napja vettem fel. Nem
egy virgázós metálhimnusz, de én inkább ezt a stílust preferálom.

Jó szórakozást hozzá :)

Üdv,
Tamás

 

X. Kölcsey Szabolcs -

Sziasztok!
 
Kölcsey Szabolcs vagyok, 17 éves. 8 éve zenélek, sok hangszer megfordult már a kezemben, de leragadtam a gitárnál. :) 3 és fél éve gitározok, sok embertől tanultam/tanulok apróságokat (vagy nagyságokatJ), de leginkább otthon gyakorolva próbálom növelni gitártudományomat. Nyáron a gitáros táborokat járom, vagy éppen otthon ülök és zenélgetek.  A számot, amelyre szólózok szerintem mindenki ismeri: Jimi Hendrix - Hey Joe.
Üdv: Kölcsey Szabolcs

XI. Győri Tamás - Budapest

Sziasztok!

A nyereményjátékra szeretnék jelentkezni!

Röviden rólam:

Győri Tamás vagyok Budapestről, 20 éves. 7 éve gitározom. A zeneiskolát
zongoraszakon végeztem el, az utolsó években már gitároztam mellette.

Klasszikus gitáron tanultam, majd 3-4 év után vettem kezembe elektromos
gitárt és autodidakta módon fejlesztem magam.

Jelenleg a Joyride-al (Roxette Tribute) járom a budapesti szórakozóhelyeket.

Kedvenc gitárosaim: Jonas Isacsson, Adrian Smith, Dave Murray, Gary Moore,
Yngwie Malmsteen, Steve Stevens, Frank Gambale stb..

Egyik kedvenc zenekarom volt az Iron Maiden, a mai napig szívesen játszom a
számaikat. A beküldött videón a Stranger in a Strange Land szólóját
hallhatjátok az én előadásomban.
Remélem tetszeni fog:-).

Üdvözlettel:

Győri Tamás

 

Bíztassátok a srácokat, válaszátok ki a kedvenceiteket, kommenteljetek, hogy a szavazás indulásakor helyesen döntsetek. Baráti üdvözlettel!

A KORG.hu ZóNA és a Gitár.Blog.Hu csapata

 

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gitar.blog.hu/api/trackback/id/tr981291400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.05. 22:00:23

Üdv Kedves Bloggerek!

Sajnos egy kis hiba történt ma az oldalban. Újra kellett posztolnunk a cikket. Vámos Zsolti (Rockband, Mobilmánia) barátunk értékes bejegyzése elveszett, de én szemfülles voltam és visszaszedtem Google cache-ből.

Ime:
"vámos zsolt 2009.08.01. 11:08:46
Gratula mindenkinek, aki eddig jelentkezett!
Nekem eddig Dombóvári Gergely beküldött anyaga tetszett a legjobban, jó a sound, jó a technika, szól valamiről a gitározása. Véleményem szerint a vibrátón kell még egy kicsit gyúrni, mert időnként "nyugtalan"!
Hajrá Gergő! "

Szóljatok hozzá a videókhoz Ti is, bíztassátok vagy kritizáljátok a versenyzőket! :)

Üdvözlettel
BloggerZ - KORG.hu ZóNA

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.05. 22:07:57

Apropó... a verseny blog publikálása óta 4db új nevezés érkezett. Sok helyre elküldtük a felhívást és sokan segítettek is a kiírás terjesztésében. Senkit nem szereténk kihagyni a felsorolásból. Ezúton is köszönjük mindenkinek a segítséget!
Reméljük a nevezési határidő végéig még sok nevezés érkezik! Jó lenne minnél nehezebb döntést hozni!:)

Béke veletek
BloggerZ

HiZ · http://www.gitar.blog.hu 2009.08.06. 20:54:15

Királyok vagytok, egytől egyig!
Várjuk a kommenteket.

Marec 2009.08.06. 21:53:50

@HiZ: erre aztán várhatod az értelmes kommentet :) kb. olyan összehasonlítani a gitárosokat, mint szökét vöröser banrát, (kopaszt) stb, egészen a büntethető kortól a sírban fekvő egyedekig... Kinek mi jön be...

Balage_F 2009.08.07. 00:56:01

csak kommentálnám én is:) Nekem Petró Tamás és Lovrek Krisztián játéka tetszik a sok remek jó gitáros közül, valahogy náluk érzem ugyanazt, hogy nem erőszakos, átjön amit mondani akarnak és megpengetik a gépet:) mégis Petró Tamást tolnám hangyafasznyival előrébb, nekem Eric Johnson nagy kedvencem, és inkább a komolyabb riffes témák állnak hozzám közelebb mint az ipari technikás, gyors és kemény szólók. szerintem.
angel:)

HiZ · http://www.gitar.blog.hu 2009.08.07. 16:27:45

@Marec: Akkor vajazz minket. :) Nem ítélete várunk, véleményeket. Írunk itt mindenféle dolgokról, de az egyedüli visszajelzés a ti kommentjeitek sokasága, illetve kevéssége. Tehát, ha nem kommenteltek, azt hiszem hülyeségeket írunk. Pedig nem.

HiZ · http://www.gitar.blog.hu 2009.08.07. 16:30:03

@Marec: És egyébként is! A te videód hol van?

Glarion 2009.08.13. 21:01:40

Nálam Mezei Mihály videóját már nem lehet elérni, azt írja a youtube, hogy "This video is private. " Pedig az volt az egyik kedvencem eddig.

Amúgy mindenki jól nyomja, hajrá srácok. :D

Mc_Fly 2009.08.13. 23:14:02

@Glarion: szia! Levettem egyelőre, mert valahol a videokódolás során lebutul a hangminőség, és jó cuccon meghallgatva engem borzasztóan zavart, főleg, ha a választópoltárok pl. az I. és a IV. induló hangzásához hasonlítják az enyémet.. A nevezés befejezéséig orvoslom valahogy a hibát.

dellaratta 2009.08.17. 11:06:38

Oszt szavazni hol lehet?

Kramer 2009.08.17. 13:42:09

Hát ezt én is szeretném tudni! :)

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.17. 14:18:02

Van egy új post, de ott minden fekete, csak a rádió gombok látszanak. A nevek csak kijelölve jelennek meg :(

vámos zsolt 2009.08.18. 16:39:05

Kedves szavazók!

Leadtam én is a szavazatomat, és utána meglepődve láttam a jelenlegi állást. Természetesen nagyon szubjektív az elbírálás egy ilyen versenyen, de azért ne b...zátok máá meg! Az eddig legtöbb szavazatot kapott két ifjú véleményem szerint is ügyes és hajrá!...DE DE DE!!!! Véleményem szerint van még mit gyakorolniuk bőven, főleg ami a hangképzést illeti...egyenlőre "nem szól" a kezükben a hangszer és az az egyik legfontosabb!
Szerintem a mezőnyt magasan Dombovári Gergely vezeti! Remélem, hogy a hozzáértő döntnökök is észreveszik ezt!...mert ha nem,akkor......jajaj...

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.18. 19:21:46

@vámos zsolt: Szeretünk Zsolti:) Ez egy szabad verseny, kell hozzá ügyesség és igen az is sokat dob a latba ki mennyi embert tud mozgósítani. Biztos vagyok benne, hogy bárhova kerül is a JamVOX, megfelelő helyen lesz. Különböző minden résztvevő, de mindegyik versenyző nagyon tehetséges. Jó látni, hogy ennyi remek gitáros van az országban. (Nagyon örülnék, ha végre láthatnák itt az oldalon egy videóban a TE csodálatos játékodat is Zsolti bácsi!). Természetesen Nekünk is vannak kedvenceink, de hát nem szakmai zsűrit kértünk fel a legjobb gitáros megítélésére, hanem a győzzön a jobbik, ügyesebb, nagyobb közösséget mozgósítani tudó versenyző alapon hirdettük meg a kiírást. Óráról órára változik az eredmény, nagy izgalommal várjuk mi is ki lesz a győztes. ÉS...IGEN...Imádom ezt, beszélgessetek-vitatkozzatok-bíztassátok a versenyzőket, nekünk igazából ez az egész bloggal a célunk, hogy értelmes kommunikáció történjen rajta! (Ennek mi vagyunk a legfőbb akadályai, tudjuk:))
Üdv
VZ

Kramer 2009.08.19. 08:59:35

Sziasztok!
Hát igen, van valami abban amit Zsolt írt. Én is igencsak meglepődtem, amikor láttam a kezdeti eredményeket... most kicsit megnyugodtam, hogy Dombovári Gergely vezet, bár nekem nem ő a kedvencem, viszont állati jól nyomja ő is:) Persze, itt mindegyik gitáros nagyon jól nyomja és itt csak az számít kinek mi jön be, kit mi érint meg. Szóval felőlem bárki nyerhetne, engem csak a szavazás formája zavar. Lefogadom a nagy többség küldi a körleveleket különböző közösségi oldalakon, hogy "szavazzatok rám", és persze az egekbe szöknek a számadatok:)(tisztelet a kivételnek). Ez manapság azthiszem elkerülhetetlen. Viszont így sose derül ki, mennyire nyeri el valójában a felvétel az emberek tetszését. Én speciel le is szartam az egészet, szívesen elfogadnám a Vox-cuccot, de nem kértem senkit, hogy szavazzon, inkább az érdekel, hogy így hány voksot kapok, és ha kapok néhányat az már jelent valamit:):)

Mc_Fly 2009.08.19. 09:12:03

@Kramer: így van. Csináltunk egy videót (én személy szerint már fél éve terveztem, de volt végre egy határidő, ami kell ahhoz, hogy elkészüljön) és azt láttam, hogy még anyagi javakra is szert tehetek vele kis ügyességgel. Ezért igenis, megismertettem az ismerőseimmel a munkámat (kivéve a komoly zenész ismerőseimet, őket nem fárasztom ezzel:D), mert a saját tudásomhoz képest nem lett felvállalhatatlan, még ha nem is vagyok még egy Kee Marcello.

De nem lesz bennem semmi irígység, ha Dombóvári Gergely nyeri meg, sőt;)

Zsoltnak is igaza van, be is akartam már jelentkezni hozzá gitárórára még a verseny előtt, remélem, szeptembertől tudunk egyeztetni!

Csali Hopp 2009.08.19. 09:16:48

Sziasztok Rajongók:)) Igazad van BloggerZ, ez egy szabad verseny... DE .. teljes mértékben vámos zsoltal értek egyet.
Megnéztem, meghallgattam az előadásokat és gratulálok a versenyzőknek. Nálam Dombóvári a nyerő, mert Ő egy Ász.

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.19. 09:33:09

@Kramer: Jó reggelt!
Ahogy írtam, mindenki nyer. A fődíjat egy valaki viszi el, de mindenki megmutathatta magát és élőben is megteheti majd ezt októberben a HANGFOGLALÁS kiállításon. Tegnap több mint 1800 látogató járt az oldalon 3000 feletti oldalletöltés mellett. Ez egy nagyon szép szám. Látszanak a statisztikában a közösségi oldalak linkjei is. Természetesen a szavazatok száma nem feltétlenül van arányban minden esetben az előadás csoporthoz viszonyított színvonalával. (Egyébként mindenki nagyon ügyes szerintem.)
Viszont gondoljuk át mi kell a sikerhez? A tudás feltétlenül, szerencse is és (egy ilyen világban élünk) az önmenedzselés képessége is. Ebbe a kategóriába beletartozik ki-mennyi közönséget tud mozgosítani maga mögé. A jó gitárosokra az ereménytől függetlenül oda fog figyelni mindenki aki itt megismerte a tudásukat. Mi is odafigyelünk és a jövő bármit tartogathat bárki számára. Azt gondolom, ha szakmai zsűri válogatott volna, nehezebb lett volna hitelesen megállnunk előttetek. Így legalább nem ér minket a vád, hogy mi manipuláltuk a végeredményt:) Egyet ígérhetek, szervezünk a végén egy nagy bulit valamikor szeptemberben, ahol találkozhat mindenki-mindenkivel személyesen, ide meghívjuk ismert zenész barátainkat is és lehetőség nyillik egy teljes mértékben hiteles szakmai és baráti ismerkedős beszélgetésre. Sok minden változott egy éjszaka alatt az eredményben, kiváncsian várom mit hoz a mai nap! Sok szerencsét Mindenkinek!
Üdv
VZ

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 10:09:45

Én csináltam egy excel táblát az eredeményekről, bár sajnos nem sikerült szabályos időközönként eredményt nézni. Mindenesetre már most is elég érdekes meredekségeket mutat a grafikon :)

Az gondolom egyértelműen látszik, hogy ki szólt az ismerősöknek (pl én is), és ki nem.

Annyit mondjuk módosítanék a dolgon, hogy lehetne egy saját és egy feldolgozás kategória, valamint egy szakmai zsűri által kiosztott különdíj. Ez így nagyjából reális lenne, csak 4 jamvox kéne hozzá, ha jól számolom :)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 10:13:40

@BloggerZ:


Hát gyerekek, sajnos elnézve a dolgok alakulását, azt kell mondjam, hogy ez a "verseny" nagyon komolytalan, és több sebből vérzik!
Amikor először megláttam a felhívást, örültem, hogy végre akad legalább egy kezdeményezés, ahol a hangszeres felkészültség mellett a kreativitást is díjaznák, ugyanis nekem az "életed gitárszólója" abszolút és csak azt sugallta, hogy itt saját nótát kell mutatni, nem feldolgozást meg improvizációkat más-méltán-népszerű klasszikusaira..
Ezzel gondolom nem voltam egyedül, tekintve, hogy többen is saját produktummal neveztek, nagyon helyesen!
Félreértés ne essék, semmi baj nincs azzal, ha vki nem tud dalt szerezni- attól még lehet jó hangszeres- de akkor ezt nem ártott volna előre tisztázni! Vagy meghirdetni a legjobb interpretátor-imitátor kategóriát is :-)
Továbbá a verseny címét módosítani kéne "hány haverod fog rád szavazni" -ra, ugyanis itt láthatóan abszolút erről van szó!
A kedves szervezők csak azt felejtik el, hogy egy tizenéves fiatal könnyen tudja mozgósítani a fél iskolát, hiszen kb. mindegyik a neten lóg éjjel-nappal, míg egy felnőttnek már erre se a lehetősége nincs meg, se pedig pofája nincs hozzá, lévén, hogy már nem gyerek, és jobb' szereti, ha az életben a valós teljesítménye alapján bírálják el, ítélik meg, nem pedig amiatt, hogy hány netező spanja van!
Ezek a fiatalok ráadásul jól ismerik a TOR és hasonló programok működését, amelyekkel hozzászólásonként változtatják az IP címüket, és gyakorlatilag korlátlan mennyiségben lehet szavazatokat leadni. Kipróbáltam, és sajnos működik..Elég 4 ilyen haver, és máris meg van nyerve a verseny..
Legalább azt kellett volna tennetek, hogy regisztrációhoz kötitek a szavazást, és akkor nem lehet akkorát csalni!
Továbbá, ahogy Zsolti is említette, többeknek még a hangképzéssel is komoly gondjaik akadnak, borzasztó vibrátók, zsírpapír sound ugyebár..mégis alkalmasint több száz szavazattal elhúztak a többiek előtt...
Szerintem a mozgósításról meg csak annyit, hogy több gitáros látva a verseny komolytalanságát inkább nem is szólt már senkinek erről, mert annyira cikinek találja az egészet..
Úgyhogy javasolnám legközelebbre az alábbi címet adjátok a versenynek:
"hány haverod fog rád szavazni", Az "erő legyen veletek" szlogen helyett pedig a "haverok legyenek veletek"-et; sokkal találóbb!
Valamint, ha nektek ennyire mindegy kihez kerül a nyeremény, akkor felesleges mások idejét és energiáit azzal rabolni, hogy videókat készítsenek, töltsenek fel, elég ha a hangfoglaláson szembecsukva bedobjátok a közönségbe, lesz akié lesz alapon, mert itt nem a jobb és ügyesebb, hanem nagy valószínűséggel a nagyobb, kitartóbb és számtech dolgokban jártasabb haveri körrel rendelkező fog nyerni!

Remélem tanul a csapat ezekből a gyermekbetegségekből, ha legközelebb is ilyenre szánná el magát a pozitív reklám nevében és reményében, mert ahogy egy tanult kolléga mondaná : "ez most nem jött át" ..
Én máris tanultam valamit: felejtsd el az összes internetes versenyt, dolgozz keményen, légy kitartó a való életben, annak előbb-utóbb (valós) eredményt kell hoznia!

Több sikert legközelebb!

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 10:19:12

@sceletor: Egyetértek veled, de a mostani állás szerintem megnyugtatóbb, mint a tegnap délutáni...

Mc_Fly 2009.08.19. 11:09:56

@sceletor: Igazad van, de szerintem ez a fajta versengés már azelőtt megjósolható volt, hogy elkezdődött volna. Emergenza, megasztár online:D

A szavazatpörgetésről meg csak annyit, hogy igazad van, pl. egy hozzám hasonlóan infó karra járó embernek ez egy levél és párezer forint lett volna. Cserébe kapok egy értékes eszközt, pénzzé teszem, van x ezer forint profitom. DE pl. mi is szegről végről ismerjük egymást, beszéltünk is pár szót Lukather koncert után Dandó Zolika közös ismerőseiként. Több mint valószínű, hogy fogunk még személyesen találkozni, és én naiv, fiatal egyedként nem érezném jól magam, ha ilyenkor félnem kéne tőled egy ilyen húzásom miatt, főleg a kiképzéses múltadat ismerve:D
Ettől függetlenül a saját lelkiismeretemmel is szembe kellene néznem, és annak a nyugalma szintén többet ér, mint egy százezres nagyságrendű összeg, még csóró egyetemistaként is. Látva a lassan egyenlítődő erőviszonyokat, be is fejeztem saját magam progagálását, bár érdekes módon van pár öntudatra ébredt ismerősöm, aki kérés nélkül reklámoz tovább.:S Én nem éreztem erkölcstelennek, hogy írok az összes iwiw ismerősömnek EGYSZER, hogy nézzék meg a videót, és HA TETSZIK, szavazzanak rám, külön a figyelmükbe ajánlva a többi versenyzőt. Mások nevében nem tudok beszélni, de szerintem ez még belefér. Remélem, nincs harag!

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.19. 11:19:47

Örülök, hogy végre kommunikáltok:) Vigyázz a kritikával, magadat is kritizálod:) Elsőként jelentkeztél, aminek nagyon örültünk amikor megérkezett a leveled. Ez továbbra is így van, nagy öröm számunkra, hogy az ország egyik legjobb gitárosan benevezett a nyereményjátékba. Hangsúlyozom, ez egy játék és nem verseny. Maga a fődíj sem egy luxus utazás vagy több millió forint értékű eszköz. Adva van egy innovatív jópofa játékszer (a JamVOX), ami azért valjuk meg fényévekkel többet tesz a valódi hangszeres tudás elismeréséért, mint a Rockband, vagy GuitarHero játékok. Amelyek, akár hiszitek, akár nem, de szégyenszemre 2 éve ott vannak a legnagyobb nemzetközi hangszer kiállításokon, Kaliforniától-Frankfurtig. A kampány természetesen arról szól, hogy felkeltsük az érdeklődést a termék és a blog iránt, azonban egy percre sem veszítjük szem elől a játékban indulókat sem. Sokan ismerik a blog olvasók közül, az elmúlt évek korg.hu aktivitásait. Mindig is segíteni igyekeztünk a hazai zenei szakma europai szintre fejlődését. Kezdőket, amatőröket is professzionális zenészeket egyaránt. Szerintem az egy remek dolog, hogy most itt egy felületen megjelenhettetek mindannyian, kortól-tudástól függetlenül. Nagyon fontos a fiatal generációnak, hogy nála jobb és felkészültebb zenészek között megmérettethesse magát. Hidd el Krisztián a képernyő elött ülve mindenki tisztában van a saját tudásával és hibáival. Az, hogy nem csupa kutyaütő mellett kell megmérettetnie magát egy ifjú zenésznek, csak erősíti a realitás érzetét. Lehet, hogy néhány hét múlva az fiatal indulók egyike meg fog keresni téged, hogy szeretne tőled leckéket venni. Ki tudja?
Eddig nem voltak brutális visszaélések a szavazásban, és ha mindenki becsületesen folytatja tovább a játékot, és miért ne tenné, nem milliós fődíjról van szó, még bármerre változhat az állás, az ismerősök elfogynak előbb-utóbb. Akár hiszitek, akár nem, de most a fél szakmam rátok figyel, a háttérben azért kampányolunk mi is. Az összes szakmai oldal, gitár tanárok, hazai sajtó és igen kiterjedt profi zenész ismeretségi körünk folyamatos tájékoztatást kapott a játékról. Naponta zargatjuk őket kéretlen leveleinkkel, pont azért, hogy ne csak a kinek mennyi ismerőse faktor döntsön. Ahogy én nézem a szavazás alakulását, egyre inkább az igazság kezd előtérbe kerülni. Az pedig, hogy az elején néhány fiatal elhúzott, azt jelenti, hogy sok barátjuk van akik szeretik őket és szavaznak rájuk. Ez pedig jó dolog. Minden előadónak az a lényeg, hogy szeressék, legyen közönsége. Ezért kezdett el zenélni. Krisztián, ha mindenféle visszaélési lehetőségekre hívod fel a figyelmet azzal saját magadnak is rosszat okozol és a mi eredeti szándékunknak is. Nem vagyok naiv, én is az informatika világában élek, de bízok még az emberekben és abban, hogy itt ez most egy becsületes szavazás. Miért is ne lenne az? Előre jutni, elismertséget szerezni a valódi zenének és a zenélésnek, csak közösen tudunk. Ti és Mi és a többi muzsikus határon innen és túl.

"máris tanultam valamit: felejtsd el az összes internetes versenyt, dolgozz keményen, légy kitartó a való életben, annak előbb-utóbb (valós) eredményt kell hoznia!"

Ebben igazad is lehetne, de szerintem nincs. Támogatni szeretnénk mi is és több százan akik rád szavaztak. A valós tudást senki sem veszi el tőled, a tehetség és a szorgalom pedig előbb-utóbb elnyeri jutalmát.

További szép napot!
VZ

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 11:25:43

Nna, és hogy akkor egy kis szakmaiságot is vigyünk ebbe a versenybe, leírom mindenkiről a véleményem, szakmai szempontok alapján, és leginkább arra kihegyezve, hogy mire kellene figyelni a jövőben a fejlődés szempontjából:

Dombóvári Gergely- Jól kezeli a hangszert, jók a frazírok, technikailag is rendben van, dícséretes, hogy időnként kilép a blues világában bevett, megszokott dolgokból, és befigyel egy kis legato, tapping :-)
Egyedüli negatívum a nagyon ideges vibrátó, még nem szúnyog, de már majdnem az :-)
Ha ez nem lenne, meg egy hangyányit jobb lenne a felvétel minősége, egy szót se szólnék :-)

Mezei Mihály- Ügyes, a saját szintjén jól felépített (megírt) szóló, nem megy bele olyan dolgokba, amiből nem tud kijönni, és ez a profizmus egyik alap pillére! Negatívum itt is az ideges vibrátó, arra gyúrni kell(ene) még, és akkor frankó lesz! Vmint ha a gitárt feljebb húzza az ember, nem fordul ki annyira a keze, és több mindent és biztosabban el tud játszani, persze nem annyira menő..:-)

Csák Péter- Jó kis jobbkéz kell az ilyen zenékhez :-) Nála ez megvan, dícséretes, hogy saját szerzemény van, dzsi-dzsis részek lefelé pengetve, ahogy kell-> meg is szólal a gitár, ráadásul két gitáros részek is vannak, egy ütős énekessel jó kis dal lehet belőle a maga műfajában! Negatívumot nem igazán tudok említeni, itt vibrátók ugye nem nagyon voltak, 4 év alatt ez nagyon szép eredmény, és ő sem ment bele olyanba, amiből nem tudott kijönni, úgyhogy cool! Jó lenne, ha minden gitáros így tudna riffelni!

Szabó Dániel- Végre egy jó vibrátó és ugye ez is saját téma, tehát eddig okés a történet!
Azonban a szóló számomra többnek akar látszani, mint ami, vagyis itt túlvállalást érzek, és sok hangnemen kívüli rossz hangot, pl. 0:32-nél a megálló hang nagyon nem jó!
Sok technikát felvonultatni akaró szóló ez, van harmonic tapping, kis legato, tapping, arpeggio, de ezekre még gyúrni kell, hogy üssenek! A végén lévő téma meg izgalmasnak ígérkezett, kár hogy pont ott van vége..

Huszár Gergő- A vibrátó itt is nagyon rossz, és a sound is borzasztó, ilyen tompa hangot még nem nagyon hallottam gitárból. Mintha az egész nyak pickupon lenne elnyomva, úgy, hogy a tone poti nullára van lecsavarva..
Saját számért plusz pont ide is. A 0:17-től induló tapping lick pedig egész ügyes, úgyhogy hajrá, sok gyakorlás!

Erdősy Lacika-Ahhoz képest, hogy csak 4 éve gitározik, feltűnően jól szól a kezében a gitár, jó a sound, jók a vibrátók-jobbak mint Slashé! - jó kis blues alapú pentaton figurák, abszolút meggyőzött a dolog!
Itt negatívumot nem tudok mondani, csak annyit, hogy így tovább, mert ez baromi jó!

Németh László- Itt is a vibrátóra kellene figyelni, meg hogy a nyújtások ne legyenek hamisak, a saját nótáért plusz pont ide is!

Petró Tamás- Egyik kedvenc Eric Johnson dalom, nagyon nehéz darab, de a kedvenc Johnny trükkömet, a harmónia kipengetős rész(eke)t kihagytad, ezért irgum-burgum :-)
Jó a sound, meg van pengetve a gitár, de a vibrátó itt már egész szúnyog közeli..nekem sajnos ez a halálom..

Kölcsey Szabolcs- Eddig nála éreztem leginkább ezt a "belemegyünk abba, amiből nem tudunk kijönni" dolgot. Sokkal több akar lenni, mint amire jelenleg képes.
A vibrátó éppen ezért sokszor nagyon bizonytalan, de nem olyan rossz, vszeg magától is javul majd, ha biztosabban jönnek a témák, de azért lehetne gyúrni rá külön is!
Persze az ember így feszegeti a határait, így fejlődik, mert előbb-utóbb egyre több minden sikerülni fog, csak arra kell figyelni, hogy ezt nem szabad addig a nyilvánosság elé tárni, főleg nem egy versenyen, amíg nincs "kész". De 3,5 év alatt ez a szint tök rendben van, sőt! Sok gyakorlás, és jó lesz az!

Győri Tamás- Kár a rossz minőségű felvételért, itt is a vibrátóra és a nyújtások hamisságára kellene odafigyelni, mert azok sarkallatos pontok egy gitárosnál!
Adrian Smith-et szeressük, ez a dal egyik nagy kedvencem a Maidentől, de ez a szóló nekem túl lapos tőle, sokkal jobbakat is írt már -persze ez nem téged minősít:-)


Ha én lennék a zsűri, ebben a jelenlegi versenyben az első helyet Erdősy Lacikának adnám, mert ennyi idősen, 4 év gitározás után ez a szint tényleg nem mindennapi, sürgősen keresnie kéne egy jó rock n' roll bandát!

Mindenkinek további jó gyakorlást és kitartást!

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 11:37:27

@Mc_Fly:

Ugyan már, nem kell félni tőlem, a kritika nem azoknak szólt, akik élnek az adott lehetőségekkel, hanem annak, aki ezeket a lehetőségeket gondatlanul nyitva hagyta..
A világ valóban úgy működik, hogy az erősebb kutya b..ik.., ezzel nincs is semmi baj, én csupán bátorkodtam megjegyezni, hogy ez nem egy fair verseny, mert itt sokan alapból hátránnyal indulnak. És leginkább mások védelmében írtam, amit, mert a magam részéről a YouTube-on több, mint 1 milliós nézettség, 600 subscriber, vmint több száz friends mellett, plusz 710 iwiw ismerőssel, ha úgy akarom, simán megnyerem a versenyt, de ez számomra nem arról szól(t), hogy ki hogyan tud csalni, hanem a valós elbírálásról, ami nyilvánvalóan naív ábránd volt csupán.
Hangsúlyozom, csak sajnálni tudom, hogy ez így alakul(t), mert egy tök jó dolog is lehetett volna belőle!
Talán majd legközelebb!
Te meg ne aggódj, abszolút nincs harag, sőt, ahogy írtam is, a te szólód szép munka volt!

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.19. 11:40:52

Nna, akkor legyünk korrektek, most már mindenki írja le a véleményét!:)

Nem biztos, hogy kellett volna most a szavazás közben véleményt írni, de legyen:)

Ettől élő és más ez a sztori. Köszönjük Krisztián.
Hajrá többiek, csak szépen kulturáltan!:)

ui: remélem a mai napon megérkezik a profik véleménye is, mi mozgósítottuk őket. Lesz irgum-burgum, ha nem írnak!:)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 11:50:07

@BloggerZ:

A kritika akkor fogalmazódott meg bennem végleg, amikor ma reggel ránéztem az állásra, és azt láttam, hogy az arányokat tekintve ( ki hány éves, hány éve tolja ) messze kimagasló Erdősy László csak alig pár szavazatot kapott eddig!
Engem ez felháborított!
Ha az emberek valóban meghallgatnának mindenkit, és az alapján döntenének, hogy valóban ki a jobb, akkor most ott lenne az élen, de legalábbis az élmezőnyben!
Értem én, hogy ennek a reklám a lényege, de azt gondolom, hogy ha pozitív reklámot akar vki, akkor igyekeznie kell egy versenyben biztosítani az egyenlő esélyek feltételét a résztvevők számára, hogy tényleg a produktum dönthessen, és ne a hacker barátok száma.
Főként fontos lehet a hitelesség és komolyság akkor, ha a szakmából valóban ennyien figyelemmel követik az eseményeket!
Bár csalódottan, de jó (bbító) szándékkal írtam, amit, hiszen ebből lehetne egy jó kezdeményezés, csak legközelebb változtatni kell néhány dolgon!

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 11:51:11

@sceletor:

Szép, korrekt hozzászólás :)


@BloggerZ:

Az tényleg jó lenne, ha minél több nagy név véleményezné a pályamunkákat! :)

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 11:52:48

@pt81: Krisz fentebbi véleményezős postjára értettem :)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 11:56:49

@BloggerZ:

"Nem biztos, hogy kellett volna most a szavazás közben véleményt írni"

Ugyan miért? Ez csak egy vélemény :-)

Amúgy meg a többség szerintem nem olvas kommentet, csak belép, szavaz a haverjára, és megy a dolgára, úgyhogy azt is írhattam volna, hogy xy tök szépen megoldotta 6 kézzel a legatos-tappinges-arpeggiot, nem sok vizet zavart volna :-)

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 12:02:46

@sceletor:

A pályázók úgyis elolvassák (szerintem) és ki-ki leszűri a tanulságot. Én pl. jobban odafigyelek majd a szúnyogírtásra :)

HiZ · http://www.gitar.blog.hu 2009.08.19. 12:06:19

@sceletor: Eddig nem szóltam bele, többek között azért, mert nem tetszett/tetszik a hozzászólások hangneme.

Erdősy Lacika rulez! Ez egy régi video, az idei Gitármánia táborban láttam a fejlődést. Így kell ezt.

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 12:09:14

@sceletor: Hát a monogramom stimmel, nem ;)

Sőt tovább mondom... Ha azt mondom js1000, akkor beugrik, hogy még bizniszeltünk is? :)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 12:12:45

@pt81:

Naná! Már akkor is nagyon jól játszottál, ha kiírtod a szúnyogot, hibátlan lesz :-)

petrot81 · http://www.youtube.com/user/petrotamas 2009.08.19. 12:29:31

No átállítottam a nickemet Hangmesteresre, hátha felbukkan még más ismerős is :)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 12:41:12

@BloggerZ: @HiZ:

Így van, én ezért is őt támogatnám leginkább! Óriási tehetség a srác, és az elismerés, legyen az bármilyen apró is, sokat dobhat az ember lelkesedésén!
Úgyhogy bár az eredmények egész biztos mást hoznak, az én szememben ennek a játéknak a győztese abszolút az Erdősy Laci!
Remélem ezt olvassa majd, és nem keresedik el a végeredmény láttán!

vámos zsolt 2009.08.19. 12:59:13

Srácok! Ne izéljetek mááá!
Ez egy nagyszerű kezdeményezés! Szeretném kihangsúlyozni a bátorságot, hogy akik itt elindultak legalább felvállalták a nyilvánosságot az összes szakmai hiányosságukkal együtt! Ez a legfontosabb!
Hogy ki nyer,tulajdonképpen nem is annyira fontos,hiszen a további évek majd úgy is meg mutatják,hogy ki az igazán jó és tehetséges.
Az mondjuk tényleg nem lenne hülyeség,ha lenne egy külön közönség és külön egy szakmai rangsorolás is.

Erdősy László pedig tényleg nagyon ügyes és tehetséges ifjú titán,drukkolok neki is, de ha elfogad tőlem egy kritikát, azt mondanám, hogy az üres céltalan tekerés helyett valami kreatívabb felvételt indítson legközelebb!..egyébként gratula!

Igen,valóban egy saját szerzemény nagyobb értékkel bír egy ilyen versenyen, mint egy feldolgozás,hiszen a kreativitást is megmutatja. Azonban akár feldolgozás,akár saját produktum,nem lehet kikerülni bizonyos szakmai szempontokat!
Ezek a teljesség igénye nélkül:
-hangképzés,sound,hangnem,harmóniák-akkordok,skálák,inprovizáció,dallamosság,tempó!!!,
VIBRÁTÓ!!!!,a hangszer feletti uralom,ÍZLÉS!!!,stb

Kíváncsian várom a fejleményeket!

www.vamoszsolt.eoldal.hu

UI: VZ! Most már tényleg összeszedem magam és veszek fel valami jó kis rokkendroll gitározást,és elküldöm nektek!

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 13:21:55

@vámos zsolt:

"de ha elfogad tőlem egy kritikát, azt mondanám, hogy az üres céltalan tekerés helyett valami kreatívabb felvételt indítson legközelebb!"

Abszolút jogos észrevétel, de hát ilyen az igazi beleszarós rock n' roll feel..:-)

-Andy- · http://www.youtube.com/user/AndyVerok 2009.08.19. 13:27:44

@sceletor:
Én sem szóltam eddig, most megteszem. Nagyon örülök hogy ennyien küldtetek videot és kommunikáltok. Bár valószinüleg senki nem látja, de a végeredménytől teljesen függetlenül ebben a játékban sokkal nagyobb lehetőségek vannak, mint gondoljátok. Nézzétek meg a Lacikát, tudnátok hogy ki ő és hogy gitározik ha most nem indul? Az, hogy a Hangfoglaláson mindenki kiállhat, ahol nem kevés ember köztük nem kevés zenész jár naponta, a Korg.hu zona és a Gitar.blog.hu "szinpadán" az sem utolsó dolog. Higgyétek el, hogy sokkal többen fogják tudni kik vagytok, mint ezelőtt (a szakma nagy zenészei közül is, mégha egylőre bújkálnak is meg nem kommentálnak a Zsoltit kivéve)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 13:34:51

@-Andy-:

Neked is indulnod kellett volna, hallod-e?!

( persze gondolom nem lett volna túl etikus, de akkor is! )

Sőt, az öcsédnek is indulnia kellett volna..

-Andy- · http://www.youtube.com/user/AndyVerok 2009.08.19. 13:37:20

Ja és azt elfelejtettem mondani, hogy a hangmester forumos induloknak külön nagyon örülök és köszönöm hogy küldtetek videot!!! Annyi arc van ott sajnos akik csak szövegelnek, de nem merik megmutatni mit tudnak és ti most egy óriási nagyot léptetek hozzájuk képest.

Sceletor, Bluevoodoo, Mc_Fly, Petrot81 - maximum riszpekt!

-Andy- · http://www.youtube.com/user/AndyVerok 2009.08.19. 13:40:24

@sceletor:
nem szerettem volna a legminimálisabb esélyét sem megadni annak hogy bárki rámondhassa, hogy valami bunda van, ezért sem akartam öcsémet sem, mégiscsak elég közeli kapcsolatban vagyunk. Youtubeon bepótolom ígérem:)

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 13:43:40

@-Andy-:

Na igen, az arc a fórumon sokaknak megvan, csak mögötte épp semmi sincs..
Amúgy én azt gondoltam, hogy több tucat videó érkezik majd erre a játékra, elvégre arra a Mayonese versenyre is marha sokan csináltak anyagot..
Mondjuk ott egy drágább gitár volt a tét, de nehogy már csak ezen múljon..

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 13:45:05

@-Andy-:

Látván a dolgokat legközelebb nyugodtan nevezz, max ha nyersz továbbadod a díjat a másodiknak ;-)

petrot · https://www.facebook.com/tamas.petro.official 2009.08.19. 13:48:28

Na most jól bekavarok az újabb nickemmel, de rájöttem, hogy az aktuális e-mail címemmel is fent vagyok, nem csak a régivel :)

petrot · https://www.facebook.com/tamas.petro.official 2009.08.19. 13:49:20

Azt lehet tudni, hogy kik azok a "nagy öregek", akik szintén fel lettek kérve értékelésre?

HiZ · http://www.gitar.blog.hu 2009.08.19. 13:59:16

@petrot: Persze, én tudom. :) Vámos Zsolti mellett jópáran, akiket barátunknak tudhatunk (nézzetek szét a korábbi bejegyzésekben). Nem dobálózok nevekkel, remélem mihamarabb olvassák a levelemet és megjelennek kommentjeik.

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.19. 14:19:03

Az eddig látottak tükrében azt javallanám, hogy jövőre- ha terveztek ilyen dolgot- két nyertes legyen, egy közönség szavazós, és egy szakmai zsűri által elbírált.
Vagy inkább úgy, hogy legyen egy zsűrizett győztes, a közönség nyertes meg kapjon vmi különdíjat.

A közönség szavazósnál regisztrációhoz kéne kötni a szavazás lehetőségét, és csak egyszeriként (!), tehát összesen egy szavazat per kopf az egész verseny alatt! ( persze a sok haver ezzel nincs teljesen kijátszva, de egy fokkal jobb, mint a mostani rendszer, mert előbb-utóbb csak megunják a sok (kamu) regisztrációt :-) )

Szakmai zsűrinek pedig az alábbi listából bátran lehetne válogatni, többen szívesen elvállalnák sztem( a teljesség igénye nélkül ):

ifj.Tornóczky Ferenc
Mentes Norbert
Maróthy Zoltán
Alapi István
Birta Miki
Kukovecz Gábor
Nagyfi Laci
Madi
Szekeres Tamás
Varga "Bakery" Zoltán
Vámos Zsolti
Lukács Peta
Tátrai Tibusz
Nagy Ádám
Sárközi Lajos
stb-stb.

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.19. 14:56:10

@petrot: Én mondok neveket és ezzel számon is kérem rajtuk a jelenlétet. Sidlovics Gábor, Vámos Zsolt, Both Miklós (Napra), Vámos Zsolt (HS7), Nagy Ádám (Roy és Ádám), Mátyás Attila, Hámori Máté (UP), Gajdacsi Gábor (Kartel), Bata István (Special Providence), Markó Ádám (Kartel), Hrutka Robi, Kalmus Felicián (cselló/Hrutka), Andrásik Remo, Sallai Tibor, Dando Zoli. Így hirtelen.

Lehet rajtuk számonkérni, ha nem kommentelnek:)

-Andy- · http://www.youtube.com/user/AndyVerok 2009.08.19. 14:59:16

@BloggerZ:

javítás: természetesen Ábrahám Zsolt (HS7)

felicello 2009.08.21. 14:34:44

minden indulónak respect :) amit sajnálok, hogy azt gondoltam, sokkal több bátor jelentkező lesz... :(

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.21. 14:38:02

@felicello: Kevés, de erős:) Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli. Sajnos nagyon nehéz manapság bármivel felkelteni az emberek érdeklődését.
Dolgozunk rajta, hogy a jövőben messzebb érjen a hír.

petrot · https://www.facebook.com/tamas.petro.official 2009.08.21. 14:48:40

Előbb volt fent egy post az eredményekkel... Hová lett?? :(

felicello 2009.08.21. 14:48:55

@sceletor: értem én is, amit mondasz. Ne felejtsed el, hogy itt tényleg egy jó kezdeményezésről van szó, és nem látom megjelenni benne azt a vonalat, hogy "hány haverod fog rád szavazni". Sztem, ha egy személy ilyen irányba viszi el... akkor az a szomorú. Ne felejtsük el, hogy sokszor fordítva ülünk a lovon:
értsd: nem az a normális, hogy ki kell ürítenem a csomagtartót, hogy ne lopják ki a hangszerem a kocsiból.... hanem az lenne, hogy senkinek nem jut eszébe az én autómhoz hozzányúlnia...egyszerűen, mert nem az övé! Igen, sajnos vannak kijátszható a dolgok és mindig is lesznek. Valószínűleg tömeg pedig azt kiabálná: "Bunda, bunda" ha a cég saját hatáskörében döntött volna..., de ehelyett közönségszavazatot hirdetett (és nem kitakart arcos, emeltdíjas SMS küldőset)! A kiírásban pedig szóról szóra ez szerepel: "Nincs más dolgod, mint videóra rögzíteni életed
legjobb gitárszólóját és megosztani velünk." De azt a véleményt sajnos osztom, hogy egy internetes szavazásnál egyes korosztályok ... khmm ... nagyobb előnyt élveznek, de mint látod... nehéz igazságot tenni :-s

felicello 2009.08.21. 14:54:17

@BloggerZ: annak idején...(úúú nem is olyan régen...egyszer volt holnem volt...mikor multinál dolgoztam...) az ingyenes fogadásra - szinte szó szerint értsd - lasszóval kellett az embereket összeszedni, de itt cuccot lehetett nyerni...GYEREKEK, hát hol a sok fiatal lelkes gitáros, vagy már mindenki másnak van VOX cucca otthon ;) ???

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.21. 15:16:45

My advice for next time:

1. Min.3 fős szakmai zsűri döntsön az első helyezettről. ( Lehetőleg olyan gitárosok, akik megütik a versenyzők színvonalát, tehát nem az ilyen "3 kvintet tolok, de jól keresek vele, r-go profi vagyok" "zenészek" .. )A döntés legyen szakmailag megindokolva!
2. A közönségszavazás győztese kapjon különdíjat.
3. A közönségszavazás legyen regisztrációhoz kötve, és egy ember csak egyszer szavazhasson a verseny ideje alatt!
4. A szavazatok száma ne legyen látható, csak az eredményhirdetés után! ( ezzel elkerülhető, a "még hány havert mozgósítsak, hogy én legyek az első?" effektus )- minden normális szavazásnál így megy ez..
5. Legyen minden feltétel pontosan meghatározva, hogy mi az elvárás a versenyzővel szemben, oder legyen több kategória - saját szerzemény, improvizáció, és cover kategóriákban.

Good luck!

BloggerZ · http://www.korgzona.hu 2009.08.21. 15:24:58

Sziasztok,

Valami miatt vázlat állapotba került a post. Sorry, most már újra éles. Krisztián szerintem nem olvasta még. A szavazás azért volt publikus, hogy nem érjen minket az a vád, hogy manipuláltunk. Így mindenki figyelemmel kísérhette a szavazás menetét. Sokat fogunk még beszélgetni reményeim szerint.

Kösz az észrevételeket:)
üdv

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.21. 15:26:40

@felicello:

Egyáltalán nem nehéz igazságot tenni, 5 pontban össze is foglaltam, hogy mire kell odafigyelni ahhoz, hogy igazságos verseny legyen!
Mivel említve volt, hogy ez csak egy játék, direkt megnéztem a Rockinform-os hirdetést, amiben az állt, hogy idézem: "online tehetségkutató verseny"..
Még ha csak játék lett volna is, azt gondolom, hogy játszani is úgy érdemes, ha szabályok és fairplay küzdelem van..
Még egy záradékként az 5 ponthoz annyit fűznék hozzá, hogy a kommentelés szempontjából jó lenne, ha csak egy post lenne végig, mert az elég zavaró, hog több felé lehetett írogatni..

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.21. 15:30:46

@BloggerZ:

Melyik post lett vázlat?

Szerintem ha van egy 3 fős szakmai zsűri, mindenki által ismert és elismert hazai gityósokból, senki nem firtatná, hogy miért az lesz a győztes, aki..főként, ha a végén van egy kis indoklás is, nem csak annyi, hogy xy nyert.

Lovrek Krisztian · https://www.youtube.com/c/krisztianlovrek 2009.08.21. 15:37:11

@sceletor:

Ja, oké, már láttam a fő oldalon!
Nos, az ott olvasottak alapján úgy látom, hogy volt értelme leírni az észrevételeket, és nagyon pozitív, hogy a jövőben ezeknek megfelelően alakul majd a többi verseny ;-)

hamorimate 2009.08.23. 13:41:30

üdv,

változnak az idők, változnak a nyűgök.. elcsépelt szólás, hogy a részvétel a fontos, nem is mindig
állja meg a helyét, pl. mondjuk a lottózás esetében egyáltalán nem. de ahogy olvasgattam utólag a
verseny alatti diskurzust, az volt a benyomásom, hogy kevesen érzik mekkora súlya van a részvételnek
ez esetben.
az, hogy amatőrként/fiatalként/ismeretlenként/bárhogy bárki foghatja magát és egy gombnyomásra odakerülhet mindenki szeme elé a gitárjával, zenéjével, ez őrületesen jó. hogyha mindezt egy olyan társaság által szervezett játékban teszi, akik körül van egy biztos szakmai és műkedvelői bázis, azaz több száz, több ezer kíváncsi ember, akik ráadásul vissza is tudnak jelezni, ez egyenesen zseniális. és mindehhez gyakorlatilag a nappaliszobából nem kell kilépni...
valószínűleg ez már olyan szintje a modern kommunikációnak, hogy nehéz követni, és hajlamosak vagyunk nem észrevenni, hogy milyen lehetőségek rejlenek benne.
viszont ha jól értelmezzük és használjuk ezeket a lehetőségeket, akkor nagyon megkönnyítheti mindenki dolgát pl. zenészként is.
ha csak néhány évet megyünk vissza az időben, totálisan elképzelhetetlen, hogy ilyen könnyedséggel mutassa meg magát bárki a szakmának, közönségnek, mindenkinek, és ilyen egyszerűen profitáljon visszajelzések, ismeretségek, kapcsolatok terén.
én ezt a lehetőséget sokkal nagyobbra értékelem mint magát a nyereményt. olyan ez így mintha a lottószelvény kitöltéséért már járna kapásból a nyeremény.. ezért kiváló ötlet ez a játék itt a gitárblogon.
remélem lesz még ilyen, még több résztvevővel! támogatnám mindenképp! gratula a gitárosoknak, szervezőknek!

HámoriMáté
süti beállítások módosítása